Z uwagi na obowiązujące przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz wejście w życie unijnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (tzw. RODO) informujemy, iż udzielanie drogą telefoniczną jakichkolwiek informacji dotyczących lokalu mieszkalnego, konta czynszowego, itp. będzie możliwe jedynie po dokonaniu weryfikacji hasła uwierzytelniającego tzw. TeleKodu - ustalonego specjalnie w tym celu.
Aby określić TeleKod, który stanowić będzie podstawę do identyfikacji osoby dzwoniącej - należy aktywować go na naszej stronie internetowej lub wypełnić druk wniosku i dostarczyć go do sekretariatu Spółdzielni.
Zalogowani Użytkownicy naszego serwisu TeleKod mogą ustawić online w menu: Eczynsz>TeleKod
- pobrać i wypełnić Wniosek o nadanie TeleKodu,
- osobiście dostarczyć wypełniony wniosek do siedziby Spółdzielni,
- okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.