Hasło dostępowe do udzielania informacji telefonicznej

Z uwagi na obowiązujące przepisy dotyczące ochrony danych osobowych oraz wejście w życie unijnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (tzw. RODO) informujemy, iż udzielanie drogą telefoniczną jakichkolwiek informacji dotyczących lokalu mieszkalnego, konta czynszowego, itp. będzie możliwe jedynie po dokonaniu weryfikacji hasła uwierzytelniającego tzw. TeleKodu - ustalonego specjalnie w tym celu.

Aby określić TeleKod, który stanowić będzie podstawę do identyfikacji osoby dzwoniącej - należy aktywować go na naszej stronie internetowej lub wypełnić druk wniosku i dostarczyć go do sekretariatu Spółdzielni.

Zalogowani Użytkownicy naszego serwisu TeleKod mogą ustawić online w menu: Eczynsz>TeleKod

    Jak ustalić hasło dostępowe gdy nie mam aktywnego konta w systemie Eczynsz?

  • pobrać i wypełnić Wniosek o nadanie TeleKodu,
  • osobiście dostarczyć wypełniony wniosek do siedziby Spółdzielni,
  • okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.